2006-09-04

Tillbaka i vardagen...


Hmmmm... hur var det nu man gjorde här ?


God morgon allihop !

Så har då vardagen gjort sig påminnd igen och jag är tillbaka på jobbet efter hela 5 veckors semester & ledighet... en ganska OK semester får man väl lov att säga, så här med facit i handen.

Tänkte bara skriva några korta rader just nu, måste ju faktiskt också komma igång lite här på jobbet... men jag lovar återkomma med lite om vad som hänt under min ledighet senare... kan säga så mycket att resan norrut var riktigt trevlig och att NORRLAND ÄR VERKLIGEN TOPPEN !

Lite bilder lär också dyka upp vad det lider, troligen kommer de att finnas i mitt galleri (se länk till höger). Jag kan nog utlova både häftiga naturbilder, jonglörer, avancerade cykelbilder och kanske en hel del annat... vi får se.

Oj ! Nästan 200 mail i inkorgen... bäst att sätta fart NU !


Sköt om er & ha en bra dag !

Foto: Tierra

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan svejsan vännen =)
välkommen tillbaka från semestern=)
Ja visst är NORRLAND UNDERBART kan ju inte annat än att hålla med dig ;)
Lämnar lite eftermiddags fika här hos dig =)
Kramar, Tant Rut

Anonym sa...

Hej Tierra..
Välkommen hem.. nej jag hade inte sett att du kommit hem jättekul..
Jaha då var det min tur att få fel på sidan.. är jag inloggad går det bra men går jag dit som gäst så kommer IE skylten upp sen loggas jag ut.. och får skicka felrapport..det är fler som fått så på space.. kan du prova om du får upp skylten hos mig.. om det blir så så skriv och tala om det på min disneysida.. http://snowwhite6566.spaces.live.com
Kram Nicki

Anonym sa...

Felet är inte på snövits sida utan på Nicki6566..
En person till får samma felmedelande hos nicki får du?
Kram