2006-09-26

Lite senare samma dag...

Dags att sortera dagens händelser och intryck... bägge mötena på jobbet idag gick bra, bara en mindre och lite "infekterad" diskussion på det första mötet men jag tror vi lyckades reda ut de frågetecken som fanns.

På det stora hela, trots mycket jobb, faktiskt en riktigt bra dag och nu på kvällen fick jag också en liten, om än kort, möjlighet till en pratstund och några goda skratt med ett par vänner.

Så mycket mer vettigt kan jag faktiskt inte komma på att skriva om, det finns just nu flera ljuspunkter i det annars så trista höstmörkret och det känns skönt... men än vågar jag inte säga eller lova för mycket...

Mörkret påverkar, helt klart... och det kommer säkert en period som känns mindre bra... jag försöker se framåt och inte neråt.. men det är ibland lättare sagt än gjort.

Jag vill mycket, kanske har för bråttom ibland... men det kan vara mitt sätt att hantera saker & ting... för att inte hinna tänka FÖR mycket...

Skönt att det fortfarande är relativt varmt ute, även på kvällstid... en promenad, under en stjärnklar himmel... hjälper i alla fall mig att sortera tankar & intryck... och det finns fortfarande en hel del att fundera kring...

Men som sagt, just nu... känns många saker bra... t.o.m. väldigt bra... och jag hoppas att den känslan håller i sig.

Det får räcka som kvällsblogg...


God Natt !

1 kommentar:

Anonym sa...

God morgon vännen =)
Vad bra att det känns bra =)
Det finns även något positivt med den mörka mörka årstiden också....tända ljus..kura under en go filt i soffhörnet och läsa en god bok..gå månskens promenader och låta tankarna och energin flöda genom en ...m.m..=)

Ha en riktigt bra dag,
Lämnar en stor frukostkorg som
du kan dela med dina arbetskompisar =)
kramar, din vän Tant Rut