2006-09-19

En lite annan sida...

Okey... är lite piggare nu... (tack vare 4-5 koppar kaffe)

En del av er kanske redan märkt det... men min blogg har nog tagit en lite annan väg än tidigare... en lite annan sida av mig...

Mitt behov av att skriva är starkt... kanske mer än tidigare, och det är kanske dags att ge mina rader en djupare innebörd... vet just nu inte hur det kommer bli eller om det ens är rätt eller bra... men en del tankar jag har behöver omsättas i ord och då passar ju faktiskt bloggen utmärkt.


Jag kommer säkert fortsätta skriva om allt möjligt annat också, men det kommer nog finnas en djupare mening i en hel del... hoppas att ni ändå vill fortsätta följa med här...

Kanske det egentligen inte blir så stor skillnad, mycket av det jag skrivit om tidigare har haft sin betydelse, kanske är det bara så att jag också insett det och nu tar steget ut... och gör det mer öppet... vilket känns bra för min egen del :-)

Ha en fortsatt bra dag !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt med ett starkt behov av att skriva......skulle jag behöva ;)
Hoppas du får sova gott i natt. Kramen/Anna

Anonym sa...

god morgon vännen min =)

Tant Rut följer dig hela tiden på din vandring och finns hela tiden vid din sida...oavsett vad du skriver om så läser tanten med stort intresse =)
Det är ju du som är Tierra och ingen annan är som du...du är unik...det finns bara en Tierra och han är unik =)

Lämnar en stor frukostkorg här =)
Ha en riktigt bra dag =)
Kramar, din vän Tant Rut