2006-09-22

En bit av mig...

OK, tänkte nog skriva några rader till... morgonens bloggning skrev jag ju egenligen inatt vid 2-tiden, men publicerade först tidigt i morse... så då får det bli lite text till innan det är dags att ta helg.

Fredag igen alltså... Veckorna går fort och jag får nog lov att säga att jag trots allt mår ganska bra just nu, trots att höstmörkret börjar göra sig påminnt... mår bra mycket tack vare en del av de vänner jag har här via bloggen...

Ett STORT tack ! Ni vet vilka ni är ;-)

Sitter här med lite dåligt samvete dock, jag har senaste tiden varit väldigt dålig på att lämna kommentarer... måste ta mig i kragen och göra ett försök, vet själv hur trist det kan vara att skriva saker i bloggen utan respons och synpunkter.

Angående helgen, den än så länge ett oskrivet blad, hade på sätt & vis hoppats att hösten skulle kommit lite längre... vill ut i skog & mark, ta en massa läckra bilder på de underbara färger som hösten innebär... men jag kanske får avvakta några helger till innan det är som vackrast.

Jag avslutar nu, med ett löfte om att återkomma snart igen och jag säger nu därför, till sist...


Ha en riktigt bra helg !

Foto: Tierra-on-the-mobilephone

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kära "arbetskamrat" !
=o)

Det glädjer mej väldigt att se dej skriva att du känner dej lite bättre till mods nu =o)
Heja dej!!

Önskar dej en trevlig helg!
- med eller utan kameran på magen... ;o)
....fast vore du som jag så tog du den med trots att inte hösten krupit så långt fram ännu...världen är vacker!..å dessutom blir man lugn o fin i själen av att studera Livet genom en lins..tycker jag =o)

Allt gott!
//Mia

Anonym sa...

Du om ngn är värd allt stöd.
Du ställer ju alltid upp på oss andra om vi är DOWN..
Glad att du mår bättre.
Kram
Cina

Anonym sa...

Hej hopp!
Jag kan bara instämma med det där att vara dålig på att lämna kommentarer...
Hoppas du har en fin helg!