2006-09-21

Incident...

Morning !

OK, ska väl förklara vad som hände i natt... och det är inte riktigt fullt spännande som det låter ;-)

Någon gång runt midnatt, när jag som så ofta förr satt vid datorn och tittade runt bland bloggar, fixade med en annan hemsida...

ringer telefonen !

I andra änden fanns en förtvivlad dotter, som tillsammans med pojkvännen, fått fel på bilen... mitt på en bro och mitt i ett stort pågående vägarbete. Inte annat att göra än att klä på sig och ta bilen dit.

Väl framme var det fullt kaos på platsen, trots den sena timmen, och efter en hel del strul... bl.a. med att försöka hitta ett rep... kunde jag till sist bogsera hem dem till vår gästparkering. Slutet gott, allting gott... eller ?

Det var givetvis helt omöjligt att försöka somna sen... men det är en helt annan historia, som jag kanske får anledning att återkomma till senare...


Ha en bra dag !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken tur dotra har en snäll pappa att ringa till när det krisar..
Hoppas du iaf fick liiite sömn sen.
Ha det gott
Cina/brummelisa

Anonym sa...

Hejsan svejsan vännen =)
Hoppas att du får sova i natt då =)

Lämnar lite efermiddags fika =)
Kramar, din vän Tant Rut