2006-09-11

Okoncentrerad...


Morning !

Hmmmm... Vecka 2 efter semestern och jag vet att det är mycket på gång... MEN, jag kan liksom inte ta mig för någonting... är så fruktansvärt okoncentrerad och tankarna far runt på alla möjliga och omöjliga håll.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om just nu, kan inte samla tankarna... de bara svävar i väg i det okända... måste nog föröka avvakta lite... annars blir det bara några förvirrade rader här.

Fast det kanske blev det ändå... Ja, ja... får återkomma sen...


Ha en bra dag !

2 kommentarer:

Milla sa...

Go´morgon. Jag känner till fenomenet, att ta sig för nåt, när ostrukturet busar med hjärnan.
Åkt bil en timme till jobbet idag, hjärnan tänker och bestämmer vad som ska göras idag, punkt för punkt. Sen väl på plats=allt som bortblåst...
Ta en kopp kaffe och djupa andetag så blir det nog bättre!

Anonym sa...

Välkommen i klubben;).

/Magdalena (medlem av de förvirrades skara)