2006-09-20

Lill-lördag...


Morning !

Sitter ännu en tidig morgon på jobbet, när detta skrivs är klockan bara strax efter halv 7... har nog inte varit på jobbet fullt så tidigt förut... men, men...

Vaknade i natt vid 3-tiden, kändes som jag bara sovit i ett par timmar men det var nog lite längre än så... dock var det helt omöjligt att somna om igen, ville verkligen för tröttheten fanns där och åtminstone kroppen ville ha mer vila...

Troligen somnade jag dock till en stund igen framåt halv 4... för att sedan, som så många gånger förut vakna... 15 minuter INNAN väckarklockan ringer...

De där 15 minuterna, då man bara ligger och väntar... de känns som timmar, kanske t.o.m dagar...

Onsdag idag, eller Lill-lördag som en del säger... vet inte exakt vad det uttrycket kommer ifrån, kanske har det något att göra med att en del tycks ha detta som en "kväll-mitt-i-veckan" då man kan gå ut, gå på krogen eller så...

Gå ut på krogen... ja, det var ju ett tag sedan... vore kul men sannolikheten är tyvärr rätt liten att det sker... av flera skäl, men hoppet säger en del, ska vara det sista som överger en... så jag fortsätter hoppas ;-)

Nöjer mig med dessa rader för nu...


Take care !

Inga kommentarer: