2006-09-13

Klart och kallt...


God morgon !

En ny dag... klart och kallt ute i morse här i Stockholm... hösten börjar göra sig påminnd och jag kämpar med "näbbar & klor" för att hålla sommarkänslan kvar... hösten brukar inte vara en favorit hos mig precis...

På vägen hit passerade jag ängar där dimman ännu låg i tunna slöjor och det gav det hela ett väldigt drömlikt utseende... de lättar väl nu när solen sakta stiger upp och det känns ändå rätt skönt att vi har fått ännu en sommarlik vecka... förhoppningsvis inte riktigt den sista för i år.

Gårdagen blev både stressig och omtumlande... hoppas att denna onsdag kan ge lite bättre förutsättningar, framför allt på jobbfronten. Summerar man gårdagen så hamnar den trots allt på plus... och det är bara att konstatera att alla dagar har sina "överraskningar"... positiva som negativa...

Funderat en hel del vad jag vill med min blogg... vet att jag har en hel del besökare som uppskattar sånt jag knåpar ihop i textväg... men ändå, det känns som om jag vill mer... får fundera lite till och tills dess får ni...


Ha en fin dag !

Inga kommentarer: