2006-11-01

Kontot upphört...

Så typiskt... skulle logga på datorn här på jobbet i morse... lite sent dessutom p.g.a. snöoväder och däcksbyte... MEN... Nej, mitt konto hade upphört att gälla !

Jag har nu tillbringat flera timmar med att jaga rätt på den jag tror är min närmaste "chef", hans assistent, ringt vår Helpdesk... och på alla tänkbara sätt försök få det fixat...

Till slut... har jag nu kunnat logga på igen... *suck*

Att det ska behöva vara så krångligt.... på ett välkänt IT-företag...

Måste ta och jobba nu... ligger LITE efter på grund av morgonens strul... jag lär få återkomma lite senare idag helt enkelt...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hm..typiskt va =)
Ja ja..jag är glad att du är här nu i allafall.

Há en jätte trevlig men snöig/blåsig onsdag.

Kramar vonkan

Anonym sa...

JA, tjoflöjt vad det är kul med nätverk och datorer ibland!