2006-11-18

Ombyggnad...

Jag har just suttit och tittat en hel del på de nya funktioner som nu finns i Blogger Beta... och det känns som om det är dags att gå vidare ett till steg i "ombyggnaden" av min blogg... MEN...

Det finns ett stort MEN... en del av de anpassningar jag tidigare gjort kan komma att försvinna... om än bara tillfälligt... vill bara förvarna er lite...om nu min blogg kommer se lite "konstig" ut de närmaste dagarna...

Har ni tålamod att hänga med på "resan"... tror det kan vara bra med lite förändring... även utseendemässigt... ;-)

Strax startar resan... och kanske... är förändringens tid redan här... när ni läser detta lilla inlägg...


*** Edit - kl. 00:43 ***

Nej, det gick inget vidare... det första försöket i alla fall... såg inte bra ut och mycket av mina anpassningar var borta... fick lov att återgå till det "gamla vanliga" utseendet igen...

Måste kolla mer på detta innan nästa försök görs...

God natt & Sov gott !!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hm, missade konstruktionsarbetet.
Men det var kanske lika bra det, eller?
"Hemma" på spaces behöver man ju inte hålla på och försöka ändra, det gör de själva ju hela tiden och så hm, ibland blir det bättre ibland blir det sämre och ja, jag håller envist fast vid eländet.
;-)

Anonym sa...

Har allt tålamod i världen när det gäller den här bloggen
C