2006-11-16

TV-kväll...

Klockan har just passerat halv 5... det har varit en intensiv dag och jag ser faktiskt fram emot lite lugn och ro framför TV:n i kväll...

Tror nästan jag ska ladda DVD-spelaren med någon bra, gärna lång film... kanske dags att återuppleva någon favoritfilm... eller ska jag ta någon av de nya... tål att fundera på faktiskt...

Beställde några nya filmer i början av veckan, bl.a. "Da Vinci koden" och "Pirates of the Caribbean - Död mans kista"... så något ska det väl finnas att titta på skulle jag tro.

I morgon är det fredag igen och vad jag vet just nu ser helgen ut att bli ganska innehållslös... inget direkt planerat, kanske får det bli TV-tittande som gäller då också...


Ha en bra kväll !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tant Rut tittar in med
kokikaffemuggen i näven,
hmmm..film, det var ingen
dum ide..kanske man skulle
ladda dvd och somna till en
bra film =)

Ha det så mysigt,
lämnar lite frukt =)

Kramar =)

Anonym sa...

Just dom två filmer jag hade velat sett..
Blir lite avis minsann...
Ha en underbar kväll
C