2006-11-13

Vissa dagar...

Varför är alltid måndagar värst numera ?

Måndagar har alltid tidigare varit en dag jag sett fram emot... men numera... nej, bara en massa strul... och man hinner knappt med någonting av det man egentligen borde... ett totalt kaos på alla tänkbara och otänkbara fronter...

Till slut ger man upp, man sitter bara och gör ingenting... den sista kraften från helgen har redan runnit ut... i sanden...

Telefonen ringer nu igen... för minst 25:e gången bara idag... och frågan som ställs i andra ändan gäller inte ens mig... det är bara att min kollega inte svarat på sin telefon... och då får jag nu försöka svara... på en fråga jag inte ens förstår...

Ja, måndagar... de är numera... dumma dagar !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj.. ska tänka på det när jag ringer ngn o ber att få bli kopplad till ngn annnan när personen inte finns där..
Inte alltid man tänker på sånt..
Ha det gott o låt allt mogna innan du hugger tag i saker o ting..
Ha det så gott ängeln..

Anonym sa...

Det är inte lätt vännen.
Det är ju så ....alla ringer alltid efter helgen ..måndagar typ. Så man vet ju att man ska vänta med att ringa tills tisdagen istället.

Men du då ...stackare.
Kramar om och hoppas för din skull att tisdagen är en lugn dag.

/vonkan