2006-11-16

Ny dag... torsdag

Morning !

Så var man då tillbaka framför datorn igen... det kändes faktiskt ganska konstigt att inte vara uppkopplad på ett drygt dygn...

Är man "liiite" beroende eller ;-)

Gårdagen gick bra på alla sätt och jag var enormt trött när jag kom hem igår, lite tidigare än vanligt... men eftersom ett utvecklings-samtal för "minstingen" väntade... så var det bara att ta sig ner till skolan vid 5-tiden och försöka se vaken ut...

Kan väl säga så mycket att det finns en del som hon behöver hjälp & stöd med... men det kommer skolan självklart att ställa upp med...

Gäller bara att få henne förstå att ta emot hjälpen också ;-)

Nej, nu måste jag nog ta och starta upp Outlook... misstänker att brevskörden inte minskade bara för att jag var "borta" en dag... lär återkomma senare när jag hunnit i kapp lite.


Have a nice day !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hellue !!
Nej förmodligen har väl brevhögen växt sig större ..hi hi..

Välkommen tillbaka ska jag väl säga också...man saknade dig jue.

Kram på dig och ha en trevlig torsdag !!

Anonym sa...

Jodu..
Brevskörden har en tendens att växa FORT när man är borta om än en liten stund..
Tack för den fina kommentaren hos mig *ler*
Ha en bra kväll.
Hoppas det inte är lika regnigt hos dig. Inte så kul att ut med hunden i detta rusk o regnväder
Men men.. Har man tatt fan i båten osv.. *skratt*
Nääe han är ingen faan. En go buse möjligen..
Må gott
C