2006-11-24

Summering...

Jaha... fredag igen... och på det hela taget har det varit en riktigt bra vecka... visst har det varit mycket att göra på jobbet, men det känns ändå ganska OK idag...

Kom just på en annan bra sak med idag... min lön har ju trillat in på bankkontot idag ! Inte helt fel... visserligen ska ju denna lön räcka även för det som ska inhandlas inför julen... men ändå ;-)

Hmmmm... tror nog jag ska köpa hem mat i kväll... kanske hämta lite mat från en Kinakrog som ligger på vägen... det var länge sedan och jag känner inte för att laga mat i kväll ;-)


Ha en jätteskön helg !


*Edit - kl. 17:08* Höll ju på att glömma... en STOR påse smågodis och minst en 200 g chokladkaka måste jag ju bara köpa också... någon större gottgris än jag får ni nog leta efter ;-)

*Edit - kl. 17:16* Sjutton också... kom ju på en sak till... bara EN månad kvar nu... till Julafton... och det innebär ju att "kampen" nu snart måste börja ;-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som du verkligen ska ha en gotte kväll...

Anonym sa...

Uj, är det så!?
Tänkte inte på det, det där med jul och lön . ..
Men du, den där lönen som skall komma i december, kommer inte den redan på fredag den 22?
Brukar det inte vara så när det är helg då löningen inträffar.
Visserligen blir det kämpigt att spara allt julköpande till fredag före jul, men hm - ibland har nöden ingen lag ju.

Ha en riktigt trevlig helg nu!

Anonym sa...

Hej grabben !
Ja pengar ...går lika fort dem kommer...
Jag har börjat julhandla ja ...jag är ju en nät-shoppare jag ...så jag slipper trängas i affärerna =)

Trevlig helg nu vännen.
Kramar -veronica

Anonym sa...

mm..samma här..samma här../ a-k