2006-11-22

På kurs...

Fick just veta att jag ska på kurs i morgon, torsdag... eller... rättare sagt... jag MÅSTE gå på kurs i morgon... en datasäkerhetskurs...

Får väl erkänna att jag försökt "slippa" undan eftersom jag har fullt upp ändå att göra här... men, det är bara att göra som reglerna säger... alla som jobbar här, anställda eller konsulter, måste förr eller senare gå denna utbildning... anars får man inte vara kvar...

Oroar mig redan nu för allt som kommer bli liggande när man är borta, vet ju t.ex. hur mailboxen brukar se ut efter några dagars ledighet... Ja, ja... det löser sig nog när jag är tillbaka...


Ha en fin torsdag !

Själv lär jag sitta i ett trist konferensrum hela dagen...

1 kommentar:

Anonym sa...

Lät inte ngt vidare med påtvingade kurser.. Hoppas det gick bra o du fick ut ngt bra av dagen iaf.
Brummelisa