2006-11-06

Lugn helg det varit har...

God morgon !

Måndag igen och en ny arbetsvecka ligger framför ens fötter...

Helgen har varit relativt lugn... ett snabbt besök på den årliga SciFi-mässan i Älvsjö i lördags, födelsedagskalas för min systerson och gravbesök med min mamma i går söndag.

Har väl inte så mycket mer att skriva eller säga just nu... "plågar" er med några bilder från SciFi-mässan så länge... jag lär återkomma senare, när andan & lusten faller på ;-)

Sean Astin - "Sam" i Sagan om Ringen


Jake Lloyd - "Anakin Skywalker" i Star Wars - Episod 1


Lou Ferrigno - "Hulken" i Hulken


Översiktsbild från mässan


"Pinhead" från filmen Hellraiser

Foto: Tierra

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hellu !!

Jasså har den varit igen ...vad kul.
synd att man aldrig får gå på sånt.

Lugn helg ...vad skönt .
Fasst för min del var det ju 30 årsfest ...hade jätte kul !!

Kram på dig och ha en trevlig måndag.
/vonkan

Anonym sa...

Avundsjuk jag blir så AAAAVUND SJUUUUK!!!!!
Varenda gång du varit där...YNK..
Men unnar dig det så mkt att du får gå dit.. Ngt som bryter din vardag..
Kram
Brummelisa

Anonym sa...

Hejsan svejsan =)
En mässa helt i Tant Ruts smak =)
Ha en bra eftermiddag och kväll,
kramar från din vän Tant Rut =)