2006-11-30

Sista dagen...

Morning !

Sista dagen i november, i nådens år 2006... och ännu inte ens den minsta gnutta snö... under hur länge det ska vara så här... *suck*

8 plusgrader ute i morse, lika mörkt och trist som vanligt... och jag har väl egentligen inget speciellt att skriva om här heller... får väl "babbla på" lite bara...

Det mesta är "som vanligt"... mycket att göra på jobbet, lite dåligt med sömnen de senaste nätterna... igen, min hand & arm värker och tycks inte bli bättre heller trots viss medicinering... och till råga på allt börjar en av årets jobbigaste månader i morgon...

Nej... kan jag inte också få gå i ide nu... som björnarna ?

Krypa in i någon grotta och sova fram tills att vårsolen börjar titta fram... Åhhhhh, vad jag längtar efter vår & sommar nu... solen, värmen... kunna vara ute i naturen med kameran i högsta hugg... sitta på en brygga och doppa fötterna i vattnet...

Har bestämt mig för att skaffa en till tatuering förresten... se där, något litet positivt... ska "bara" få ihop pengarna också, men det ska nog lösa sig som det ser ut just... har två olika motiv jag ska välja mellan men det är svårt att beskriva här hur de ser ut... få väl visa resultatet här lite längre fram... kan säga så mycket att de är lite större en den första tatueringen jag har...

Snart helg igen också... har en scoutaktivitet som ska klaras av på söndag men i övrigt ser väl helgen ut att vara ganska innehållslös... finns nog saker jag borde göra men har ingen större lust just nu... så det får vara... tills vidare...

Börjar ljusna utanför fönstret här nu... även om det aldrig tycks bli helt ljust om dagarna för tillfället... kanske dags att hämta en kopp kaffe och ta tag i dagens uppgifter...

Jo, så får det nog bli...

Ha en bra dag !

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en fin första advent Tierra..
Kram
(¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´¸¸.•´Nicki

Anonym sa...

Du får inte säga sådär ju ..blir ju jag också sugen på att tatuera mig igen ....grrrrr !

Men ..jag är glad för din skull ..häftigt jue !

Kram på dig vännen och trevlig advent säger jag redan nu!

Anonym sa...

VA???
Jag som satt igår o kollade tatueringar på nätet. Sparar jag också.. Kommer ta lite tid dock..
Vi får jämföra bilder sen..
Ha det gott i gråvädret. VILL ha snö o ljus jag också..
Cina