2006-11-02

Börjar dagen...

Morning !

Har fått en "lite" dålig vana... har några dagar nu börjat morgonen med kaffe och två "nybakade" kanelbullar från Statoil... kanske inte helt optimalt och framförallt inte så nyttigt... men gott är det ;-)

Det var inga större problem att ta sig hit till jobbet i morse, efter gårdagens snökaos med tillhörande trafikproblem. Just nu är det cirka 3 minusgrader ute och en stor strålande sol lyser upp...


och IN genom mitt fönster, vilket gör att jag var tvungen att fälla ner persiennerna för att kunna se vad det står på dataskärmen.

Jag ligger fortfarande lite efter med jobbet p.g.a. inloggningstrulet igår och eftersom jag nu, medans detta skrivits, hunnit både äta upp bullarna och dricka upp den första koppen kaffe... så är det väl dags... att fylla på koppen igen och ta tag i dagens små uppgifter.

Om jag kan och ni vill... då lär jag återkomma senare ;-)


Sköt om er och kör försiktigt !

Foto: Tierra-on-the-mobilephone

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mmmmm ..kan tänka mig det ...
Gott är bara förnamnet =)

Ha en solig bra dag
Kramar veronica

Anonym sa...

Tack! Ja, just nu DRAR jag runt på min gamla hoj! ;-)