2007-12-23

Söndagskväll...

Det är alldeles tyst och stilla i huset denna sena söndagskväll... och jag sitter här ensam framför datorns skärm... och andas ut... efter dagens "små" vedermödor...

Kylen är åter full igen... och det gick trots allt ganska bra att handla idag... det kändes i alla fall lite lugnare... och stressen hann aldrig slå sina klor i min kropp... vilket var tur...

Några dagars ledighet till väntar nu... men på torsdag är det vardag igen och dags att ta sig till jobbet... och jag misstänker starkt... att jag inte lär få chansen... att skriva något mer här i bloggen innan dess... tyvärr...

Jag får helt enkelt göra så... att jag avslutar detta inlägg med att önska Er allihop... och då särskilt alla mina goda bloggvänner som fortfarande finns kvar där ute... en riktigt... underbar & härlig...

GOD JUL !!

Jag vill tacka er alla för stöd, omtanke och intresse... utan flera av er hade det här året varit helt utan mening... ett stort TACK !

En alldeles särskild tanke vill jag också sända... till en person som under året gått igenom så otroligt mycket... och som nu äntligen fått en chans att se ljuset, friheten och livet... på en resa som nu bara har börjat... och som bara kan bli bättre...

Nu drar jag mig tillbaka en stund... men... jag är nog snart tillbaka här igen... förr än ni anar... Sköt om er och ha det bra !

Varma hälsningar, Tierra


BloggRegistret.se

7 kommentarer:

Maria sa...

Jag och J önskar dig också en riktigt God Jul och hoppas du får en bra helg utan stress och krav. Visst är det härligt med bloggkompisar som ger så mycket av sig själva? Tack för alla peppande kommentarer jag jämt får av dig:) KRAM

stella sweden sa...

Surfar runt o sprider lite ljufeligt stjärneglitter!
Du får en dos du med!
;)

Anonym sa...

Mina varmaste julhälsningar till Dej också Tierra. 2007 har för mej inneburit att jag mött dej och flera andra härliga vänner på bloggen och det har varit mycket trevligt.
Hoppas julen blir vad du önskar dej av den! Skönt att julhandeln blev mindre jobbig än förväntat.

GOD JUL & på återhörande

önskar vännen Socrate

Anonym sa...

Hej Tierra! Det är julaftons natt. Friden har lägrat sig i huset. Det har varit en fin julafton. Hoppas du också haft det. Kram så hörs vi snart!
Ps. Hoppas du inte tyckte jag gick på för hårt om det där med kudden men jag var just då så förbannad på min kudde och min onda nacke! Nu är jag bättre1 / Borthy

Gisan sa...

God fortsättning och kramar...

Anonym sa...

smyger in o säger god fortsättning!
Njut av dina lediga dagar!!!!

kram

Anonym sa...

Hejsan!
Funderar på hur din jul varit?
Kram