2007-12-12

Huller om buller...

Det känns svårt att skriva för tillfället... ord & tankar rörs ihop till en enda röra... huller om buller... ett inre kaos av bokstäver...

Jag fyller nu dagarna med arbete... tvingar mig själv... att ta tag i uppgifter för att skingra tankarna... för att hålla mig på fötter... och då räcker liksom inte tiden till för att skriva...

December är en jobbig månad... nästintill avskyvärd... fylld av krav och måsten... en månad jag helst av allt skulle vilja gå i ide... krypa in i värmen... och bara sova tills våren väcker sinnet...

Ber om ursäkt... för att jag inte alls som vanligt besöker er... mina medbloggare... än mindre lämnar kommentarer eller avtryck... det är en jobbig tid just nu, mer än någonsin... och då sluter jag skalet om min ensamhet...

Kanske känns det bättre snart... kanske kommer jag då åter ut igen ur tunneln... med förnyade krafter... och med samlade ord, tankar och meningar...

//Tierra

BloggRegistret.se

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kram

Gisan sa...

Be inte om ursäkt! Var dig själv. Ta hand om dig själv. Vi är nog många bloggare som inte finner tiden eller inte mår bra nog för att blogga som vi brukar. Kom tillbaka de stunder det känns bra. Tittar du in hos mig är det en bonus. annars tittar jag in hos dig ändå. Jag trivs här. Kramar...

Anonym sa...

Finns här. Kram