2007-12-22

Dagens fynd ?

Idag fortsatte mina små shoppingsförsök... och det blev minsann ett något lite bättre resultat... men fortfarande har jag inte lyckats... att ta mig in till någon mataffär...så nu börjar kylen och frysen verkligen att gapa tomma... i morgon MÅSTE jag handla mat...

Dagens fynd... jo, det gjorde jag... på ett för ovanlighetens skull mycket folktomt IKEA... nämligen en ergonomisk kudde... som tidigare kostat 149 kr... men nu fanns på REA för 39 kronor !

Kanske kan just den avhjälpa en del... av den intensiva värk jag får i min nacke ibland... jag ska i alla fall testa den i natt... och vem vet, kanske sover jag längre i morgon bitti... av bara farten...

Och med dessa vansinnigt "spännande & intressanta" rader avslutar jag kvällens lilla blogg...

Jag önskar er alla en GOD NATT och en fin söndag i morgon !

//Tierra

Foto: Bilden hämtad från www.ikea.se... var annars ;-)

BloggRegistret.se

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!
Prova den inte kära vän! Jag säger det av hela mitt hjärta!
Jag köpte ju 4 st när den kostade 99 kr....
Har aldrig i hela mitt liv haft så ont i nacke och rygg som denna period i mitt liv då jag testat denna gosa vad den nu hette!
Nu jobbar jag stenhårt på att bli bra i nacken igen med en alldeles vanlig platt dunkudde...men du kanske är större och man, det kanske är bättre passfor för er? Hoppas för du ligger säkert redan på den! kram

Anonym sa...

Go' Jul kram till dig!!!!

Härligt o göra fynd!

Sköt om dig!

kram kram