2007-12-21

Resultatlöst...

5 timmar av total anarki och kaos... stress och panik... svettigt och varmt... i ett av Stockholms större köpcentrum... och resultatet...

Jo... en sprängande huvudvärk... men i övrigt... absolut NOLL och ingenting... och trots den starka känslan... av hur min vidriga panikångest kommer krypande... så måste jag tyvärr ut igen i morgon...

Åhhh... vad trött jag är på allt sånt här...

Tror jag kryper ner under täcket och försöker sova... istället för att sitta här framför datorn och glo...

Ha en fortsatt trevlig kväll... och en GOD NATT !

//Tierra

BloggRegistret.se

5 kommentarer:

Anonym sa...

Låter riktigt hemskt! Nästa år skall jag skrämma igång och ut dig att julhandla i september så du kan sitta och rulla tummarna inför julen och slippa julstriden! God Jul och må du ha lyckats bättre idagens shopping! kram

Gnällspikar och livsflanörer sa...

Hm, ibland tänker jag att man borfe börja handla klappar under sommaren:)) Nej, men man borde köpa saker när man ramlar över dem... Jag brukar kunna hitta prylar lite då och då men som jag inte har ett bra tillfälle att ge bort till den jag tänkt på... Då ska man köpa den och lägga undan den till just jul eller födelsedag för när julen eller födelsedagen närmar sig så har man glömt bort eller oxå finns inte varan kvar.

Jag önskar i alla fall dig en så bra jul det bara går!!! Julkram!

Anonym sa...

Hallå Tierra. Vill absolut inte vara kaxig när Du kämpat så. Hade dock en enorm flax i torsdags, när jag åkte de 7 milen till Jönköping och bevistade JULA & Biltema (de där allehandavaruhusen du vet) och fann årets både första och sista julklappar under en timmes ganska lugnt och harmoniskt vandrande där.
Tillbringade säkert sina modiga 5 minuter totalt i kö på båda ställena tillsammans så - NÖJD ÄR JAG! Vad hittar man på Biltema som går att ge till ens älskade fru nu då? BROMSKLOTSAR TILL BILEN SÅ KLART! Nä då men tanken slog mig ety hennes bil har just paj bromsar. Får väl sätta dit dem oxå i mellandagarna som en "efterjulklapp".
Vad glad jag blev åt det du skrev om din dotter i förrgår. OJ vad man har anledning och är berättigad att vara STOLT STOLT STOLT åt sådant. Ett av livets stora glädjeämnen: Barnen!

HÖRS VI EJ INNAN SÅ EN
RIKTIGT GOD OCH FRIDFULL JUL
önskar vännen Socrate!

Anonym sa...

hejsan bra blogg du har!

får jag fråga dig om du har några bra sätt för att få fler läsare?

läs gärna min blogg http://jennyslife.blogg.se

Anonym sa...

Jag måste bara säga till Socrate här... Vad du gör så försök hitta något annat är bromsklotsar till din fru!