2007-12-05

Många är långa...

"Många är långa och svåra att fånga... många syns inte... men finns ändå... många är gula och fula och gröna och sköna... och röda eller blå... många är stora som hus eller så... men dom flesta är små... mycket små... mycket små."











Återigen... det är alltid lika svårt... att välja ut några få bilder att lägga upp här i bloggen... men dessa får väl duga som ett litet smakprov... från ett MYCKET roligt studiebesök...

Stort TACK till vår värd Ove Sandström... för en rolig, pedagogisk, spännande och mycket intressant guidning...

Ha en bra dag ! //Tierra

BloggRegistret.se

5 kommentarer:

Anonym sa...

ååå vilka härliga bilder!!!
där skulle jag vilja ha varit med och tittat!! =)

idag är det kallt. jag har varit och
shoppat lite =)

kram på dig, veronica

Anonym sa...

Jättefina bilder på inte allt för mysiga djur =)
Ha en fin dag! Kram
Annelie http://rospinglan.blogg.se/

Anonym sa...

Du är verkligen grym på att fota fint! Vilka färger, uttryck och vilken skärpa!
Om jag ska välja ett kort som gör mig riktigt glad att se idag så är det nedersta! Vilken söting! Nu är det ju så här ett efter mycket påtryckningar här hemma så kommer tomten komma med Marsvin till mina gossar i år! Jag ser lite ljusare på det efter att ha sett din bild :-D!

Anonym sa...

Och det var härliga bilder!!

Anonym sa...

Snygga bilder!!! Och snygga djur! Inga spindlar tack o lov! hua!