2007-12-06

Blogg-info !

Jag har upptäckt... efter ett litet bloggbesök hos Trolltyget, att Blogger.com gjort en liten, men nog så irriterande... förändring i sin kommentarsfunktion... *suck*

Blogger.com har valt att alla icke-användare av Blogger... inte kan länka tillbaka till sig själva... och då kan det ju bli väldigt svårt för mig... att hitta tillbaka till de besökare som tittat förbi här...

Så... snälla ni... som besöker min blogg... men som inte har konto på Blogger.com... skriv mer än gärna in er egen bloggadress i slutet av kommentaren... t.ex. under ert namn/signatur...

Och som om detta inte vore nog... just nu så verkar Blogger.com ha lite språksvårigheter... en hel del av texterna och menyerna här är på engelska... men, men... det kanske löser sig också... snart...

Tack på förhand... och ha en bra dag !

//Tierra

BloggRegistret.se

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jo, jag såg det här hos min bloggkopmis Camilla nyss. jag har gjort som så att jag under "Nickname", eller "kallas" skrivit hela min bloggadress.
Undrar vem som kommit på den här förbättringen? Han lär väl få kicken till helgen hoppas jag!
Hoppas allt är okay med dig? Kram

Anonym sa...

Ja du "suck" är väl rätt ord.
Verkar som det även är problem med kommentarsmailen för jag får inte alla kommentarer hemskickade, nu ska jag hålla koll på om det bara gäller dom som inte har blogger (misstänkt)

Anonym sa...

Asch... glömde ju det viktigaste


Bilden är ju bara helt underbar... russingumma

Ella sa...

Jaha... är det det som hänt? HAde jag ingen aning om. Men å andra sidan förstår jag inte varför folk envisasmed att blogga på ställen som blogg.se... ,)