2007-12-13

Klädd i vitt...

Lucia... och jag är faktiskt glad... över att numera slippa ränna runt på daghem och skolor i den tidiga gryningen... och som tur är... är inte mina ungar heller särskilt intresserade av att vara ute och ränna hela natten... och vaka in Lucia med sprit i blodet...

Landskapet utanför mitt fönster är också klädd i vitt... fast bara en tunn hinna av frost på vissa ställen... ingen snö här inte...

Men, men... nu är det dags att jobba... ingen rast, ingen ro... det är mycket som ska hinnas med före den 21:a... och innan jobbet som vi ska göra i mellandagarna... och strax efter Nyår...

Ha en bra dag !

//Tierra

BloggRegistret.se

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trevlig Lucia på dig själv....Jag länkar till dig

Anonym sa...

Ja, vad ska d� jag s�ga. 3 av 4 barn k�r hela luciaracet idag och den �ldste fr�n arla till s�rla kolla dagens inl�gg av Socrate.

Vill g�rna str�cka ut min hand i cyberrymden till dej i din jobbiga tid. Gillar sj�lv inte denna �rstiden speciellt mycket.

Sk�t om dej �nskar v�nnen Socrate.