2007-12-21

Dagens uppgift...

Idag tänker jag nog bara jobba halva dagen... måste bege mig ut på eftermiddagen och handla lite... speciellt mat inför helgen... och nu när lönekontot fått lite påfyllning så är det alltså dags...

Detta är absolut inget jag längtar efter... för så här års är det ju ett fullständigt kaos ute i butikerna... oavsett vilken sorts butiker man nu ska besöka... jag kan nog bara hoppas...

Jag ska hinna med det vanliga fredagsmötet innan jag sticker... så det blir inte mer skrivet här just nu... men jag återkommer kanske senare ikväll i stället... om jag inte kollapsat... helt och hållet på något kallt butiksgolv...

Ha en bra dag så länge !

//Tierra


Bilden knyckte jag lite snabbt & enkelt på nätet...

BloggRegistret.se

2 kommentarer:

Anonym sa...

Må du överleva eländet i affärerna. Hoppas att din jul blir fin. Vet inte hur vi sitter vid datorerna nu på några dagar så jag säger i varjefall ett litet God Jul till dig nu. Kram

Anonym sa...

Ja det är inget kul med alla dessa människor i affärerna! men igår när jag jobbade (i en ICA affär) så var det faktikst inte så mycket folk.. märkligt!

Ha en bra dag och God jul på dig :)