2008-03-31

Inne att vara på Utö...

Började med exakt 289 bilder... plockade bort dem som var absolut helt fel... kvar var 234 stycken... funderade lite till och lyckades med stor vånda minska antalet till strax under 150...

Kritiskt granska... välja vad jag ska visa... så svårt att välja... men jag måste ju ner till ett rimlig antal... så man orkar titta...

Tror jag får nöja mig nu... även om jag skulle vilja visa fler... men det får nog bli på annan plats... en annan gång... och jag kan bara hoppas att jag lyckas förmedla lite av känslan... av havet, vinden och friheten... naturens själ...










Nu blir det inte mer text eller bild för idag... jag hoppas att ni alla får en angenäm måndagkväll !

I morgon återkommer jag igen... men då från en annan plats...

//Tierra


Foto: Tierra

BloggRegistret.se

5 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det svårt att gallra och sortera ut, man känner ju att just dessa ögonblick aldrig kommer igen. Jag tycker du fångat naturens starka krafter och skönhet en helt vanlig lördag sanslöst vackert.
Lycka till med ditt nya jobb i morgon! Kram från borthy som just nu inte har något krypin i cyberspace eftersom blogg.se bygger ut och renoverar hos oss.

Anonym sa...

Otroligt vackra bilder. Med facit i hand(jag visste det innan, genom att ha sett kort härinne)så var det en väldig god investering att kosta på sig en kamera för dig. Å andra sidan...du tar väldigt vackra bilder genom mobilen också. Jag har lång väg att vandra om jag ska göra en jämförelese.
Hoppas slutet på arbetsplatsen blev bra och att du nu når andra höjder, på någon ny/nya platser.
Ha en fantastisk tisdag, lika solig som idag hoppas jag.
Kram Annelie
http://rospinglan.blogg.se/

Gisan sa...

Åååhhh här ute på Utö är min mamma sommaruppväxt! Jag känner igen mig mig på några av bilderna. Om det är så på riktigt eller ej spelar ingen roll för mitt hjärta. Tack för fantastiska bilder!!!

Jag har ledsnat på blogg.se nu Välkommen till http://gisans.blogspot.com/ Kramar...
OBS! Inget aprilskämt!

Anonym sa...

Snygga bilder! Dom får en att längta till havet....knepigt att bo mitt på småländska höglandet....låååååångt till havet=)
kram

Anonym sa...

Vilka bilder du tar Tierra.
Impad! Om nu den störste av fotoamatörer får uttala sig...
Ha det gott min vän.
Socrate