2008-03-20

Helt dum i huvudet...

Jo, det är sant... jag är nog egentligen... helt dum i huvudet... men jag får väl erkänna... att jag varit ute och shoppat lite igen... och uppdaterat mig på kamerafronten...

Senaste inköpet är nu en nyare modell... en storebror till min förra... och den har en hel del nya funktioner och prestanda... som tilltalade mig rejält... *rodnar*

Men, men... har man ett djupt intresse för något... så är det alltid trevligt med bra prylar... och nya tekniska "leksaker"...

Nog om detta... måste jobba på lite nu... driftstörningen från igår är fortfarande i högsta grad aktuell... och gårdagskvällen innebar ett telefonmöte kl. 20... och ett till lite senare, vilket avslutades strax efter midnatt...

Jag hoppas dock hinna med ett besök här lite senare idag... om inte annat för att tillönska er en trevlig helg... tills dess...

Ha en bra dag !

//Tierra

BloggRegistret.se

1 kommentar:

Anonym sa...

dum i huvudet..??
isåfall är jag det också..=)
vet hur det är när man har sina små
intressen och hobbysar.

KRAM!!!!
på dig vännen och Glad Påsk!