2008-03-12

Inte vara med på bild...

NEJ, nej... jag gillar verkligen INTE... att vara med på bilder... föredrar definitivt att stå bakom kameran... istället för framför... men, vad sjutton gör man... när en av förra lördagens små uppgifter var att ta porträtt... på varandra...

Jag fick därför en hel CD full med "otäcka" bilder... på mig... från min medfotograf... i går kväll, när det var dags för 4:e träffen på fotokursen...

Rent tekniskt... är det absolut inget fel på själva bilden... min mycket duktiga medfotograf lyckades bra i med sin uppgift... men när det gäller själva motivet... så skulle jag helst undvikit att synas...

Jag får väl skylla på detta... framför allt... nu när jag gjort ansiktet oigenkännligt med hjälp av Photoshop... och inte det faktum att jag försöker vara "ganska" anonym här i min lilla blogg ;-)

På lördag ska vi ut igen... samling redan 04:00 på morgonen... så det kan bli spännande... och se om man kommer upp i tid... eller om man kanske rent av... ska satsa på att... aldrig gå till sängs på fredag kväll...

Nehe... kanske dags att jobba lite... inte bara sitta och leka med bilder i Photoshop eller Picasa... det är ju inte direkt så att det är brist på saker att göra... ;-)

Ha en trevlig onsdag allihop !

//Tierra


Foto: Anders Xxxxxxx

BloggRegistret.se

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå vännen!!
Kul att "se" dig =) hi hi hi

Jag måste ju säga att jag är lite
avis på dig och din fotokurs.
Ni verkar ha så roligt... och så får ni göra sånt som ni tycker är roligt.

Kramisar på dig och ha en bra mitt-i-veckan-dag!!!

Anonym sa...

VAD SNYGG DU ÄR!

Anonym sa...

Fint kort och inte sjutton hade du behövt göra det oigenkänligt. Säg den som är nöjd med sig själv..jodå det finns undantag. Jag har en bror som är lite ego HAHAHAHA
Ha det toppen/kram
Annelie
http://rospinglan.blogg.se/

Thomas sa...

Tierra till Del Fuego: Jasså... det kan det nog verkligen råda delade meningar om... ;-)

Vänliga hälsningar, Tierra

Anonym sa...

Halloj vännen.
Trevligt med en bild på dig.
Ha en bra dag!

Maria sa...

Så kul med en bild på dig:) Tror nog att du är lite väl själkritisk mot dig själv för jag ser då inget fel på motivet!! Kram

Anonym sa...

Jag tycker ändå det är trevligt att få se dig, se att det finns en riktig människa bakom!
I bland när jag är någonstans på stan brukar jag lyfta blicken och titta på folk runt omkring mig, alldeles vanliga mäniskor och fundera: Undrar om det rymmer Socrate-eller Tierra tankar inom den personen? Undrar om det där är en kvinna som Amonym? Efter att ha läst era bloggar så tror jag mer om människor i stort som i smått. Förstår du vad jag menar? Eller jag menar egentligen att jag lärt mig mer om människor tror jag. Förstått att alla går och bär på så mycket tankar. kram