2008-03-05

Vidgade vyer...

På något förunderligt sätt... öppnades mina ögon i går... tankarna och en del av mina mörkaste känslor... fick en chans att lyftas upp och fram... och det kändes BRA...

Jag var så oerhört rädd minuterna innan... men jag kom snabbt att känna ett lugn... och ett förtroende... vilket gjorde att både pulsen och andningen gick ner på mer normala varv...

Jag tänker... av förklarliga skäl... inte gå in på detaljer... inte än i alla fall... kan bara återigen konstatera... att det kändes riktigt bra och att det var ett viktigt första steg... i den riktning jag vill...

Nästa tid är redan bokad... och perioden fram tills dess... har jag... för mig att hantera... och att låta saker och ting att landa...

Nog om detta för tillfället... jag kan ju i övrigt... få berätta att fotokursen fortskrider... riktigt roligt och med mycket trevliga kurskompisar... en längre fotoutflykt är inplanerad inom snar framtid... så förhoppningsvis kan jag visa upp något av det jag lyckats lära mig... inom kort...

Dessutom... har jag redan nu idag... anmält mig till Steg 2... som startar veckan efter att Steg 1 är avslutat... tänk att en sån här liten anspråkslös kurs... kan ge själen sån glädje... och egen tid ;-)

Klockan närmar sig 5... och det är väl nu snart dags att börja packa ihop prylarna... och leta sig ut i rusningstrafiken...

Ha en trevlig och skön kväll !

//Tierra


Hittade en fin bild... med fjärilar... tunna vingar... svävande och upplyfta...

BloggRegistret.se

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du verkar redan gladare. Vad roligt! Du är jätteduktig. Hejja, hejja, hejja.

Tusen kramar

Anonym sa...

Härligt! GLAD GLAD GLAD för din skull! kram

Anonym sa...

Skönt. Bra. Modigt.

a.

Väntar med spänning på bilder...

Anonym sa...

*L*
kram kram..3 steg fram../Anna-karin

Anonym sa...

Instämmer med Borthy.
GLAD-GLAD-JÄTTEGLAD för din skull.
Nu är bollen i rullning och kommer säker att "rulla din väg".

vännen Socrate