2008-03-18

Godisgris...

Precis som vanligt... och i tillräckligt god tid före helgen... har de obligatoriska godiskorgarna nu börjat dyka upp här på jobbet...

De är fyllda till bredden av smågodis... kolor, karameller, sega bilar, chokladägg m.m... det är bara att gå förbi och ta en näve full... när man nu ändå har vägarna förbi kaffemaskinen...

Jag är och förblir en riktig liten godisgris... vilket tyvärr rimmar alltför illa med min tandläkarskräck... men socker... måste jag ju bara ha ibland... och det tänker jag inte ens skämmas för ;-)

Ska nog gå bort till fikarummet... och ta några bitar till...

//Tierra


Foto: Tierra-on-the-mobilephone

BloggRegistret.se

5 kommentarer:

Anonym sa...

mehh...jag dåå?? jösses så godis sugen jag blev..vad kul att kursen ger dig lusten att fortsätta utvecklas med foton..för du har verkligen talangen för det..kram Anna-karin

Anonym sa...

mmm... gooooodis!!!
tur att kidsens morfar kom förbi idag med varsina påskägg till dem.

... så mamma kan få "smaka"... hi hi hi =)

kram på dig vännen!

Anonym sa...

Läste nåt hos skonilsson.. skit i det.. du e bra.. och du har dina läsare.. som gillar dig och dina bilder.. Jag gillar din blogg som den är. :) Kram Buz

Anonym sa...

Jag brukar liksom också ha väldigt goda försvar till att man kan bryta sockerberoendet efter påsk eftersom det verkar helt onödigt innan!
Jag jobbar natt hela påsken och det kommer nog rassla ned kilovis med sötsaker i mig då! Smaska på!

Anonym sa...

Fin blogg :)♥

www.chicalouise.blogg.se