2008-04-01

Miljöombyte...

Sådär... då har jag alltså bytt plats... och just nu befinner jag mig på ett kontor i Kista... jag sitter här vid ett litet skrivbord hos min ordinarie arbetsgivare... och har precis fått igång datorn och lyckats logga in i de olika systemen...

Känns allt lite konstigt... har inte varit här på över 2 år... och det är nästan känslan av att vara nyanställd... som första dagen på jobbet...

Det är så inte många ansikten jag känner igen... men som tur var hittade jag en arbetsplats... d.v.s. ett helt tomt skrivbord och en kontorsstol... nära ett par av dem jag känner sedan förut...

Jag tror nog att jag ska ta det ganska lugnt idag... det finns mycket jag behöver sätta mig in i och det är säkert en hel del småsaker som ska fixas... som parkeringstillstånd, larmkoder, tidrapporter m.m...

Hinner inte skriva så värst mycket mer just nu... men jag lovar att återkomma så snart det finns ett lämpligt tillfälle...

Sköt om er och ha en trevlig tisdag !

//Tierra


Foto: Tierra

BloggRegistret.se

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det gör du alldeles rätt i. Jag tror du kommer in i det på en gång och du kommer säkert trivas.
Ha en fin dag!
Annelie
http://rospinglan.blogg.se/

Anonym sa...

hur är läget?
solen skiner och det är toppen!! =)

idag i allafall.
har börjat på en utbildning som handlar om självkänsla, gruppdynamik och lite andra saker.
kan vara bra. jag o mitt självförtroende. =)

du kommer nog in i ditt arbete på ditt nygamla jobb snart =)

kram på dig. var länge sen vi pratades vid. saknar dig.

hur går det med fotograferingen?

KRAM