2008-04-02

Rastlös...

Sitter här på min stol och skruvar på mig... känner mig rastlös... och kan inte riktigt bestämma mig för vad jag ska göra nu... har gjort allt jag kan här på kontoret för idag känns det som...

Asch... varför ska jag ha dåligt samvete... jag har ju trots allt inte suttit inne på över två år... så ett lite lugnare tempo och en friare arbetsdag kan jag väl kanske få vara värd...

Solen har tittat fram här sedan lunch... och jag har varit ute och gått en sväng runt kvarteret nyss... nu ska jag bara avsluta dessa rader och sedan är det nog snart dags... för ett litet utvecklingssamtal i skolan... för näst äldsta dottern...

Tror inte jag åker tillbaka hit mer idag... ska nog passa på att njuta lite till av solen... innan det är dags att bege sig hemåt...

Ha en fin eftermiddag och en trevlig kväll !

//Tierra


Foto: Tierra

BloggRegistret.se

Inga kommentarer: