2008-04-30

Packad...

Valborgsmässoafton... och jag är packad... packad, klar och redo... alltid redo... ska bara sälja lite lotter ikväll, men i morgon torsdag, drar jag... ut i skogen... till naturen...

Sätter stort hopp till att vädret inte blir alltför dåligt... men, har givetvis finns även regnkläderna nerpackade ryggsäcken... som sagt, alltid redo...

Jag ser fram emot de här dagarna... de kommer förhoppningsvis ge själen lite lugn och ro... en chans att "vädra ut" mycket av det som ger smärtan i kropp & själ... en chans att se den smala vägen som leder framåt...

Enda orosmolnet just nu... är att min kropp inte riktig är som den kanske borde vara, värken i mina leder tillbaka igen... och jag har ännu inte återhämtat något av den kroppsvikt jag tappat, snarare tvärtom... men, men... jag jobbar på det...

Sköt om er och ha en bra helg !

//Tierra

4 kommentarer:

Anonym sa...

Man får ta ett steg i taget.....man kan inte vara bäst på alla fronter! Var nöjd med att du är packad, klar och redo och ute i naturen! Hoppas du har en härlig tur!
kram

Anonym sa...

Vännen Socrate hejar på och tror och hoppas att din skogstur ska bli - eller är idag är det lördag - fin och ge lugn och ro, precis som du vill.

Det bästa av allt önskar Socrate.

Gisan sa...

Ta inte ut dig över gränsen utan njut av tiden i naturen. Styrkekramar...

Anonym sa...

Hejsan! Är du tillbaka hemma igen nu? Ni har haft ett riktigt kanonväder gissar jag? Förresten, skall du till Vässarö i Augusti så träffs vi! kram