2008-04-03

Ny morgonrutin...

Jag kom på att det nog var ganska trevlig... att starta dagen med kaffe och en nybakad bulle... på en bensinmack... så nu sitter jag här igen... och skriver några rader... TACK för det 3... tack att det finns trådlöst bredband :-)

Jag har väl kanske... egentligen... inte så mycket att skriva om just nu... men ännu ett litet steg kommer tas idag... mer om detta lite senare... kanske...

Ett par uppslag på nya uppdrag för mig... dök också upp i går under eftermiddagen... och för första gången på över 6-7 år måste jag nu försöka uppdatera min CV... med lite tur så kanske mitt besök på kontoret här i Kista inte blir så långvarigt...

Lite kall morgon... speciellt här i bilen, hann inte bli så varm innan jag kom fram till macken... men kaffet värmer i alla fall upp kroppen lite grann och jag passar på att samla tankarna inför dagen...

Har (som vanligt) lite dåligt samvete för att jag varit så dålig att kommentera hos er andra på ett tag nu igen... men, jag försöker åtminstone hinna runt och läsa lite varje dag...

Nu är det dags att fälla ihop laptopen och bege sig mot jobbet... jag lär titta in lite senare... och se hur det är med er...

Ha en trevlig och lugn torsdag !

//Tierra


Foto: Tierra On-the-mobilephone

BloggRegistret.se

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har inte tid att blogga alls just nu men jag måste ju få ta kortare raster och bara läsa lite i mina vänners bloggar....snart återkommer jag med full bloggkraft!
Hoppas du har det riktigt fint och kämpar på med allt. Unna dig lite lugnare tempo på ditt kontor nu, snart blir det väl nya uppdrag som drar igång igen och då får du väl visa vad du går för! Kram från väninnan Borthy