2006-05-23

Tunga ögonlock

Morrn !

Sitter här på min kontorsstol... är så FRUKTANSVÄRT trött, kan knappt hålla ögonen öppna och kroppen i övrigt hänger inte heller riktigt med... ni får ursäkta eventuella stavfel idag för jag är fullständigt slut i kroppen, ÄNDA UT i fingertopparna...

Jag försöker se framåt igen... det är ju helgdag "mitt i veckan" och om det bara blir någorlunda hyffsat väder på torsdag så ska jag leta mig ut i skogen igen. Det är nämligen dags för en scoutkårens årliga hajker/tävlingar och jag "måste" dit för att ta lite bilder.

Jag skulle gärna varit med och gått själv, men eftersom jag inte kan vara ledig på fredag så sprack det, igen... får hoppas att det funkar bättre nästa år, för det är verkligen en kul tävling och den ger mycket för både kropp & själ.

Skriver inte mer än så just nu, ska ta lite kaffe till och försöka hitta ett sätt att hålla ögonlocken öppna... ett möte väntar nu på förmiddagen och ett annat efter lunch.

Ha en bra tisdag !

Inga kommentarer: