2006-05-15

Klarblått

God morgon !

Ny vecka och nya möjligheter... eller ?? Kan för övrigt meddela att det tog sin lilla tid att få ordning på alla bilder igår och att få upp dem på scouternas hemsida, men nu är det klart och jag somnade helt utmattad vid 1-tiden i natt efter en låååång dag.

Denna vecka är än så länge ett relativt oskrivet blad i "dagboken" men det klär nog inte dröja allt för länge innan jag fått en hel del att göra. Förhoppningsvis kommer dock arbetsbelastningen hålla sig på en mer normal och rimlig nivå, för då kanske det finns lite utrymme att ta sig ut i solen för att bättra på helgens solbränna.

Klipper in några bilder från gårdagen (se nedan) och som ni kan se, gick den onekligen i en klarblå färg... hmm... undrar om jag fastnat i någon sorts färgtema, rött igår och blått idag ;-)

Ha en bra start på veckan !

Klicka på bilderna för en förstoring !



3 kommentarer:

Anonym sa...

Ni ser ut att ha haft det härligt i helgen! Hoppas veckan blir lika trevlig den! Kram!

Solprinsessan Anna sa...

Ja du,
det var blått och kanske tur att du balanserade med lite rött dagen innan... Och metrologerna är nog bara fega. Nu har de ju pratat om kallfronten som ska komma in över Stockholm i fem dagar och inte har den synts till ännu. Men den kan ju kanske komma... Men vad jag har hört så har den parkerat långt norröver.

Ha det gott,
a.

Anonym sa...

Förstår att du trivts med utomhusdagen i solen! Ja,jag hoppas verkligen att det där regnet inte kommer hit.Säga vad man vill, men det är faktiskt skönt när metrologerna har fel åt "det " hållet;)
Ha det gott!
/M