2006-05-12

En stor stark

God kväll !

Jag har precis hällt upp ett stort glas med starköl och parkerat mig framför datorn... d.v.s. en ganska typisk fredagskväll för mig igen. I morgon bitti blir det i alla fall lite sovmorgon så det passar ju bra att koppla av lite med öl & lite jordnötter, fast det får inte bli för många eftersom jag ska försöka kunna köra ut lite scouter i skogen vid lunchtid.

Så mycket mer lär nog inte hända i morgon lördag men på söndag blir det lite roligare, då är det scouttävling på gång ! Varje vår samlas alla kårer från vårt distrikt på någon lämplig plats och tävlar i en massa olika grenar, kan vara allt från sjukvård & eldning till naturkunskap & hinderbana... kan vara riktigt kul, speciellt om vädret blir hyffsat. Håll tummarna för det !

Dags att göra lite bloggbesök och kanske... hmmm... kanske också fylla på ölglaset liiiite till ;-)

Ha en riktigt skön helg !

3 kommentarer:

Anonym sa...

Scchkååål då!
Och lycka till med scoutandet på söndag!
Över stock, över sten - alltid redo!
eller nått
;-)

Anonym sa...

Hej
Hoppas du fått en bra scout dag..
Jag har slitit med trimmer i trädgården och ska snart åka till Ödeshög och hämta barnen..
Hoppas att alla TOKIGA bilister stannar hemma.. *läs min blogg*
Kram
Cina

Anonym sa...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»