2006-05-14

Knallröd

God afton !

Vilken dag ! Metrologerna hade nog allt lite fel när det gällde vädret här i Stockholmstrakten idag... har haft STRÅLANDE solsken och faktiskt riktigt varmt & härligt under i stort sett hela denna utedag med scouterna :-)

Höll nästan på att få slag när jag fick syn på mitt ansikte när jag kom hem... KNALLRÖD av solens strålar ! Det är allt en himla tur att jag har förhållandevis lätt att bli brun för annars vet jag inte om jag skulle kunna gå till jobbet i morgon bitti.

Som ni säkert förstått har det varit en toppendag och jag har haft möjlighet att sitta i solen, dricka kaffe, umgås med mina scoutkompisar och BARA njuta av tillvaron... speciellt eftersom den enda uppgift jag (egentligen) hade var att ta lite bilder till vår hemsida.

Nu ska jag bara tömma minneskortet i kameran och sätta igång jobbet med att lägga upp lite bilder på hemsidan. Avslutar därför denna bloggning med att önska er alla en fortsatt...


Trevlig söndagskväll !

1 kommentar:

Anonym sa...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»