2006-05-23

Begriper inte...

God afton !

Begriper inte varför jag ALLTID hamnar här... till slut... ändå... Jag borde ju passa på att vila, kanske bara ligga och slappa framför TV:n... ELLER det mest logiska SOVA !

Men, men... jag ska bara... (låter lite som Alfons eller hur) Jag ska bara fixa en sak till på hemsidan, jag ska bara kolla en blogg till, jag ska BARA...

Inte konstigt att man är "lite" trött sen... Fast å andra sidan är det rätt skönt att sitta här i ensamhet, i lugn & ro... och fundera lite över både stort & smått.

Kanske blir man lite KLOKARE då ?


Ha en God Natt !

1 kommentar:

Milla sa...

Samma sak här. Jag tror man blir superklok framför datorn, mycket mer än framför TV:n. Jag är överintelligent numera, så mycket tid som det blir ... hur det nu yttrar sig ... ????