2008-09-19

Ute lyser solen...

och här inne sitter jag... hostar och nyser om varannat... redan är det fredag igen och arbetsveckan är snart slut...

Var precis ute och tog ett bloss... JA,jo... jag vet att man inte borde röka... oavsett man är förkyld eller inte... men vad gör man...

Det var skönt att stå ute en stund... känna solens varma strålar mot ansiktet, samtidigt som det är allt mer höst i luften... och bladen på träden börjar nu så smått att bli både gula och röda...

Det suger & drar... vill ge mig ut med kameran... men just nu får jag nog rikta in mig på en helg inomhus... kurera förkylningen...

Dessutom... vem vet hur helgen blir till slut... mycket som rörs om just nu... och det är oroliga tider på många sätt...

Avslutar veckan med att säga - Ha en trevlig helg !

//Tierra


Foto: Tierra - Hösten 2007

6 kommentarer:

Anna K. sa...

Ha en fin helg du med!

Ät mycket C-vitamin och vitlök och vila ordentligt så ska du se att du kurerar dig snabbt. Krya på dig. Kram/anna

Admin sa...

Hejsan Tierra,
här är det också solig och jag sitter ändå inne för att jag hällde kokande vatten på mitt finger och springer jämt till kallt vatten för att kyla ned det.

Ska ut och ta ett bloss nu ;-)
Ha en trevlig söndag och en bra ny vecka.
Glada hälsningar / Marion

Anonym sa...

Hoppas du haft en bra helg där förkylningen och hostan lagt sig.
Vacker bild!

Ha det fint/kram Annelie

Anonym sa...

Mitt huvudtips är varm svartvinbärssaft med koskenkorva i!
Angående rökningen - vad bra att du vet att du inte borde röka=) Nä nu ska jag inte vara elak.....när tiden är inne så lämnar du det! Det tror jag!
Stor kram!

Anonym sa...

God Morgon!
Måndag och allt. Solen skiner idag med :) Sån härlig höstdag!

Hoppas för din skull att din förkylning har lagt sig lite. Själv har jag inte märkt av den.. men ungarna har varit hos H och han är förkyld.. så det blir väl deras tur snart o sen är det kört för min del :)

Kram på dig!
Och ha en skön start på en ny vecka.

Anonym sa...

vacker bild