2008-09-18

Bildligt avbrott...

Det är VERKLIGEN så mycket som händer nu... mycket som är på gång... och för ett ögonblick måste jag koncentrera mig... försöka hantera även de vardagliga sakerna...

Bara drygt 2 veckor kvar nu... till ett litet evenemang jag planerat redan sedan i våras... en litet första försök...

Jag och några av mina kompisar från fotokursen... ska ha en liten anspråkslös utställning... visa upp lite av våra bilder för ett större antal inbjudna... och det känns ganska nervöst...

Men det kommer att gå bra... tror nog att jag och mina kompisar själva är de största kritikerna... till våra egna bilder...

Dessutom behöver jag få samla mina tankar och krafter kring något HELT ANNAT... än det som numera upptar all min övriga tid, tankar och känslor... ett sorts andningshål i livet...

//Tierra


Foto: Tierra - ett litet urval av bilder i collageform

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh den utställning hade man ju gärna gått på. Ska ni på turné i landet nått? Säg till då!

kram

Anonym sa...

Oj glömde fylla i uppgifter på förra kommentare!!! Det blev ett så kallat ff - fort och fel!=)
Men det var jag som ville att ni skulle turnera med utställningen.