2008-09-10

Heinz-effekten...

Ja, eller ska jag kanske säga... ketchupeffekten...

Nu... efter snart 7 veckor... här på mitt nya uppdrag... så har det lossnat... nu har jag hur mycket som helst att göra... i alla fall de senaste dagarna... och tiden räcker knappt till...

Visst... det känns skönt att antligen ha nått att göra... men eftersom människan aldrig är riktigt nöjd... så få jag väl nu beklaga... att jag knappt hinner läsa eller skriva...

Det blir därför bara detta korta konstaterande idag... men om jag känner mig själv rätt... så kommer jag snart stjäla lite tid att skriva & läsa... snart igen...

//Tierra


En passande liten bild letades raskt upp... ute på nätet...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha, nej man är aldrig nöjd. Men humorn har du i behåll/kram och ha det fint önskar Annelie