2008-09-15

Packtejp & bubbelplast...

Jaha... det är alltså måndag igen... helgen har förflutit relativt lugnt och stilla... och jag har väl inte gjort något speciellt...

Jag har tillbringat en del av tiden med att packa... små paket innehållande saker jag sålt på Tradera och bitvis kändes det som om hela jag satt fast i packtejp... ni vet sån där brun tejp man använder för att det ska hålla ordentligt... mot Postverkets bitvis OMILDA behandling...

I går var jag dessutom ute och hjälpte min gudson... äntligen var hans rum klart efter en välbehövlig renovering... och nu var det bara en ny säng som fattades...

Ett snabbt besök... och då menar jag verkligen ett extra snabbt litet besök på IKEA... tillsammans med min gudsons pappa K... för att köpa sängen och sedan tillbaka igen...

Jag säger snabbt eftersom jag är ganska så säker på att... när två killar/män handlar på IKEA... så är det bara det som ska köpas... som faktiskt också inhandlas... ingen som helst tid läggs på att kolla allt annat "billigt" ;-)

Sådär, nu hinner jag nog inte skriva mer... ska till Posten och lämna in paketen också... så mottagarna blir glada...

//Tierra


Bilden, som väl får symbolisera Posten... hittades på nätet :-)

2 kommentarer:

stella sweden sa...

Haha...det är inte alla som bara köper det de ska...inte "alla" män...en del går i butiker för o ragga! Jooo, jag råkade ut för det idag...

Admin sa...

God kväll Tierra,

är det inte så att undantag bekräftar regeln?

Då får du låna min man, sedan åker ni till Ikea för att köpa en grej som vi kan komma överens om vad det ska vara.
När ni kommer fram till kassan står jag där för att hjälpa till att bära allt annat som råkade hamna i korgen :-))

Ha det bra / Marion