2008-09-18

Så sa kroppen sitt...

Huvudvärk, magont... frusen... och trötthet som gör att ögonlocken faller ihop... matt i kroppen... varit något på lut några dagar nu...

Kanske borde jag ätit något... men just den lusten var som bortblåst idag... och snart är ju ändå kvällen här... blir tidigt sänggående om jag får bestämma...

Usch... ingen bra avslutning på den här dagen precis... men å andra sidan... jag börjar bli rätt så van... på grund av allt...

Det regnar lite utanför mitt fönster... så jag ska nog börja på att packa ihop strax... och bege mig hemåt i rusningstrafiken...

//Tierra


Fotot är INTE mitt... hittat på nätet och lånat hit...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va jobbigt =(
Hoppas du kryar på dig snart!
Kram Annelie

Anonym sa...

Men lilla vän då.
Jag hoppas ändå att du känner dig bättre idag - fredag.

Önskar dig en trevlig helg.
Kramar om dig....
Veronica

kockajäveln sa...

vacker bild!:)