2008-09-15

1.200 inlägg...

Jag satt just och kollade runt lite här på Blogspot... kikade på en del av de små s.k. "gadgets" som finns... tittade på lite annat smått & gott som är nytt... som jag inte riktigt haft tid att undersöka...

Då upptäckte jag faktiskt... att just detta lilla, högst ointressanta, inlägg... blir nummer 1.200... i raden av alla dem jag hackat ner på min bärbara PC...

Och även om det just nu... som med detta inlägg... mest känns som om jag tillämpar konstgjord andning... trampar vatten... eller vad ni vill kalla det... så hoppas jag... att det kanske kan komma några till inlägg... ur någon av alla de där små, små gråvita cellerna... där innanför pannbenet...

Jag får väl ta och åka ut någonstans... plocka fram min penna och mitt gula PostIt-block... och försöka hitta något mer meningsfullt... några insiktsfulla tankar... eller annat som kan få lite utrymme här på sidan...

Eller så är det bara så enkelt... att jag inte har särskilt mycket att säga just nu... att det är tomt där inne... och att det därför passar att ta en paus nu... med en jämn & fin siffra...

Hittade en bild på någon sorts vattenväxt... hur den hänger ihop med det jag skrivit nu... vet inte ens jag... men lite fin är den ;-)

//Tierra


Foto: Tierra

2 kommentarer:

Gisan sa...

Ibland behöver hjärnan har såna dagar, då det känns mest tomt. Jag tror att det är någon typ av defragmentering på gång då för att få lite ordning på hjärnkontoret. Kramar...

Admin sa...

Grattis till nr. 1200 och den lilla växten är en värdig skönhet, alldeles säkert.

God natt / Marion