2008-09-22

Uppehåll...

Jag har vridit och vänt på orden... funderat och tänkt... rannsakat mig själv... och låtit insikter bli handling...

Jag behöver ett uppehåll... en stunds paus från skrivandet här i min blogg... MEN det är absolut inget definitivt slut... utan just bara ett uppehåll... tid för att orka vidare...

Jag ska fortsätta skriva... bara inte just nu... och kanske är det dags att förnya utseendet här...

Jag hoppas... och tror... att åtminstone några av er fortsätter att titta förbi... för ni som känner mig sen förr... vet att jag snart kan vara här igen...

Jag ska bara samla mig lite... uppbåda kraft först... för allt det som ligger närmast...

Sköt om er så länge !

//Tierra

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ta hand om dig vännen!!!
Ja.. du känner ju mig... kikar ju förbi ändå... för att visa att jag finns :)

Tänker på dig ha det bra!

Kramar i massor
Veronica

Anonym sa...

Var rädd om dig.

Kram vonna

Anonym sa...

Helt okay Tierra. Det gäller att göra det viktiga i livet och känns det inte som att blogga är så viktigt för tillfället, eller att tiden inte räcker till, så tar man en paus, så enkelt är det.
Samla kraft du, genom att focusera på det du känner som viktigast just nu, så kan du återkomma när du vill, för att du återkommer råder det nog ingen tvekan om.
Vill du skriva av dej lite är du välkommen att göra det till min mail om du vill.
Jag önskar dej allt gott så länge
vännen Socrate

Admin sa...

Hoppas du är tillbaka snart med nya krafter och inspiration till nya färger på bloggen.

Om du visste vad jag gillar din bild. Det snurrande hjulet, det eviga kretsloppet...
I love it :-))

Anonym sa...

Hej Tierra.
I bland behöver man ett litet brake i skrivandet. Bra du lägger kraften på rätt saker just nu och vi hörs snart här igen. Är glad att du skrev som du skrev, att du snart är tillbaka! Känns bara att du gör en positiv paus nu. Jag har också varit lite mindre i bloggen en tid, har känts som jag behöver lite privatliv...inte från bloggkompisarna utan mer från mig själv och alla jag känner, kanske börjar jag vilja ha lite distans igen? Ingen aning om varför det blir som det blir, känner bara att jag håller på att bli en frisk människa igen.
Kämpa på nu, du klara det! Kram

Anonym sa...

Ta väl hand om dig under bloggpausen. Jag kommer tillbaka =)
Kram Annelie

Anna K. sa...

Jag finns kvar härute. Välkommen tillbaka. Kram/anna