2006-03-31

Bedövande...


Go´kväll till er alla där "ute" !

Har placerat mig framför datorn återigen en fredagskväll, sitter och slösurfar runt på Nätet, passar dessutom på att förse mig med en eller annan burk finsk starköl som en vänlig själ har köpte åt mig nyligen under en 24-timmars kryssning till Åbo.

Det är för tillfället alldeles tyst, lugnt & tomt i hela huset... det enda ljud som hörs är en och annan sporadisk "snarkning" från hunden i sin korg. Nästan spöklikt tyst förresten... när jag tänker efter, och mörkt dessutom eftersom jag släck ner all "onödig" belysning. Allt detta tillsammans med några kalla öl är verkligen vad jag behöver just nu och det är nästan en bedövande känsla som infinner sig...

Idag var verkliogen ingen bra dag, som ni kanske förstått av det tidigare inlägget... panik, kaos och problem redan vid halv 8-tiden när jag kom till jobbet. Telefonen gick varm och innan jag ens hade hunnit reda ut det första problemet så var det dags att rusa iväg på det första, av flera, mötet.


Nej, släpper det där nu... ska försöka koppla av, kanske ta en öl till och skriva klart dessa rader innan det nog blir en stunds TV-tittande. Inte för att det väl är något speciellt på dumburken men jag får väl annars i värsta fall leta upp någon bra film i DVD-hyllan... fick för övrigt hem en riktig klassiker häromdagen, snudd på KULTFILM från 1983, äntligen så har de gett ut Staffan Hildebrands helt underbara film "G - som i gemenskap" på DVD.

Får väl anledning att återkomma till den lägre fram kanske, i ett annat blogginlägg... Nej, nu ska jag nog avsluta här, minst en till kall öl ska hämtas och denna gång avnjutas framför TV:n i stället för dataskärmen.

God Natt !

1 kommentar:

Malin Karlsson sa...

tittar förbi o säger hej. Hoppas helgen blir bra!
=) kram malin