2006-03-20

Mest bilder...


Hallå...

Lite bilder från helgen som gick. De första är tagna på Steninge Slott (nära Märsta) i lördags, dit vi gjorde en liten tur helt utan anledning men det var faktiskt ganska kul att titta in lite i deras glashytta.



Övriga bilder är tagna igår, söndag, när jag var med några av våra scouter på Solna Klättercentrum. Kul det också, men jag hade gärna önskat lite mer tid... då kanske man själv hade hunnit få klättra också.





Måste dock säga att min onda arm inte riktigt gillade att säkra upp scouternas klättrande, så det kanske inte hade blivit nått i alla fall.

Jaja... nu fick ni lite att titta på, hoppas det duger så länge ;-)

Bye, bye !


P.S.
Är det bara jag som tycker det var en riktig katastrof att Carola gick och vann melodifestivalen ? Nog sjutton kunde väl någon annan (nästan vem som helst) ha fått vinna istället... men det kanske bara är jag som tycker så... ;-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med -angående Carola!
Nu skall jag kolla vidare på resor......Kul att du ville haka på;) Ses på Arlanda då?

Anonym sa...

Jag tyckte Carola var helt OK, fast The poodles var mina ABSOLUTA favoriter. Carola måste dock sluta injicera botox man ser ju för fan inte hennes ansiktsuttryck ;)
Ha en bra vecka vännen :)

Anonym sa...

Jag har faktiskt fortfarande inte lyckats hitta en enda människa som röstat på Carola! Helt otroligt att hon vann, börjar nästan tro det är en konspiration eller något!! Eller så kommer Carolas mamma få en väääääldigt stor telefonräkning nästa månad. ;)