2006-03-27

"Det är måndag morgon..."


God morgon !

Så har vi då "fått" sommartid igen... tänk att den där rackarns timmen känns så mycket, det tar emot minst lika mycket varje år när det är dags att gå upp på morgonen... speciellt den där första arbetsdagen efter tidsomställningen.

Det har varit en ganska händelserik helg. I fredagskväll var jag på en riktigt trevlig tillställning med ett antal vänner & bekanta, nämligen en PUB-afton i en lokal i närheten. Det var en kul kväll med många trevliga och roliga samtal samt en hel del god ÖL att dricka, tror att vi faktiskt hade öl från 10-11 olika länder att välja mellan.

Lördagen innebar bl.a. en härlig promenad i strålande solsken med vår hund på en sjö i närheten, helt perfekt för honom att rusa omkring som en galning på denna stora öppna yta. Jag har, som ni ju ser, lagt in ett par bilder med honom tagna ute på isen.


Jag har lite att ta tag i här på jobbet nu och jag hinner därför inte skriva så mycket mer just nu men jag ska försöka återkomma lite senare, kanske i kväll. Tills dess...

Ha en bra start på veckan !

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en underbar start på veckan själv vännen =)

Måste ju säga att lilla vovven e´ ju sååå söööt.

Kram kram

Anonym sa...

Hej
Synd att jag inte har min Kicki kvar hon hade ÄLSKAT Basse..
Ozzy han gillar också att ut o springa. Fick tokspel i morse när det kommit mer snö.
Det fick jag med men INTE av glädje som han..
NU vill jag ha vår med sköna skogspromenader o sånt ist..
Kram
Cina o Ozzy

Anonym sa...

Ser härligt ut!! var själv ute och njöt av vårvädret igår - helt underbart!!
kram
/Magdalena

Anonym sa...

Fina fina Basse :) sötis i snön. Ha en bra vecka vännen. Gillar förresten sången nedan. Anna Ternheim rules :P Kram/Anna